Pressemeddelelse i Ebeltoft Folketidende

Ebeltoft guld og sølv genåbner i Adelgade

November 2012

Ebeltoft Guld og sølv er overtaget af Lis Poulsen, efter den tidligere ejer Joan Damm’s, alt for tidlige død.

Forretningen genåbner i de tidligere lokaler, men alle de kendte varemærker, ligesom der er indgået aftaler med nye og spændende leverandører, så forretningen kan tilbyde alt indenfor moderne og klassiske smykker.

Den nye ejer Lis Poulsen er bosiddende i Ebeltoft med familien og kommer fra en helt anden branche end lige netop Guld og sølv, men hun har ansat Sofie Sylvest, som har en solid baggrund inden for smykkebranchen efter 6 år i Rønde hos Kai P. Nikolajsen, hvor hun har arbejde salg og rådgivning omkring smykker samt tilpasning af ure.

Lis i  butikken.jpg

Forretningen forhandler også gaveartikler i sølv og guld til bl.a. barnedåb, bryllup eller blot den perfekte værtindegave.

Sofie og Lis står klar med smil og godt humør til at hjælpe med valg af lige netop det smykke du ønsker dig, eller skal give til en du holder af.

I baglokalet sidder igen Gert Oehlers, som rigtig mange kender og værdsætter fra tidligere.

Gert kan tilpasse ringe, indgravere navne i forlovelsesringe, reparere ure og smykker og få gamle og slidte smykker til at fremstå som nye igen. – Der er vist ikke den opgaven han ikke lige kan klare.

Gert fremstiller ligeledes unika i eget design i guld og sølv, som sælges i forretningen.

Forretningen holder en lille uformel åbningsreception  for venner af huset samt kunder og forretningsforbindelser,  fredag d. 16. november kl. 14,00 i de hyggelige gamle lokaler i Adelgade,  til lidt snack og godt til ganen.

Det er småt med plads, men hvor der er hjerterum - er der husrum.... skulle jeg hilse fra Lis og sige.

Søgning